Tuote on lisätty ostoskoriin
Svenska Suomi Norsk Dansk

 

Tilaaminen

En ole saanut tilausvahvistusta

Jos et saanut tilausvahvistusta, etkä ole varma menikö tilauksesi läpi, ota s-postilla yhteyttä asiakaspalveluumme, niin etsimme tilauksesi.

Tarkistathan, että tilausta tehdessäsi olet antanut oikean sähköpostiosoitteen.

Kuinka tiedän, että tilaukseni on käsitelty?

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostitse.

Jos et ole saanut tilausvahvistusta, se johtuu yleensä siitä, että sähköpostiosoitteesi on ollut virheellinen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin autamme sinua.

Toimituskulut

Lähetyksen toimituskulut ovat 6,90 €. 

Jos valitset lähetyksellesi kotiinkuljetuksen, toimituskulu on 12,90 €.

Voinko lisätä / vaihtaa tuotteita tekemääni tilaukseeni?

Tilauksen hyväksymisen jälkeen emme valitettavasti voi lisätä uusia tuotteita samaan ostoon. Jos olet unohtanut lisätä tuotteen tilaukseesi, ota meihin yhteyttä, niin pyrimme auttamaan sinua toimituskulujen poistamisessa.  

Lähetämme kaikki tilaamasi tuotteet yhdessä paketissa, joten tarvitset vain yhden käynnin noutopisteessä. Jos sinulta tilauksen yhteydessä unohtui tilata jokin tuote, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä pikaisesti, jotta mahdollisesti ehdimme lisätä unohtuneen tuotteen lähetykseesi, sillä pakkaamme tilaukset hyvin pian niiden saapumisen jälkeen.

Lähetä sähköpostia asiakaspalvelumme osoitteeseen info@kidsdreamstore.se tai yhteydenottolomakkeella. Saat meiltä tiedon, onko tilauksen muutos ollut mahdollista.

Olen alle 18-vuotias, voinko sitten tehdä ostoksia?

Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on aina oltava huoltajan lupa tilatessasi meiltä.

Maksu

Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla asiakas voi maksaa luottokortilla, suoramaksulla, laskulla ja osamaksulla.

Korttimaksu: Voit maksaa luottokortilla (Visa, MasterCard). Korttimaksun yhteydessä summa varataan pankkitilillesi tilauksen tekemisen yhteydessä.

Määrä veloitetaan vasta, kun tilauksesi on kerätty ja valmiina toimitettavaksi.

Lasku: Kun lähetämme tilauksesi, saat laskun sähköpostiosoitteeseesi. Sinulla on 14 päivää maksuaikaa, eikä laskutusmaksua lisätä.

Jos sinulla on laskuasi koskevia kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä Klarnaan numeroon 09 – 425 99 771 tai käydä osoitteessa https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/.

Lisäksi voit tarkastella ostoksia ja laskuja osoitteessa https://my.klarna.com/fi/login tai Klarna-sovelluksen kautta.

Miksi en voi ostaa laskulla?

Jos tilaustasi ei hyväksytä, kun valitset laskuvaihtoehdon, syynä on se, että Klarna ei sillä hetkellä voi tarjota sinulle asiakkaana laskumahdollisuutta. Tähän voi olla useita syitä.  

Joitain syitä, miksi lasku ei ole mahdollinen:

Sinun tulee olla yli 18-vuotias voidaksesi tilata laskulla.

Antamasi osoite on virheellinen. Laskuun hyväksytään vain rekisteröity osoite.

Olet ylittänyt enimmäisluottorajasi.

Olet saattanut antaa väärän sosiaaliturvatunnuksen. Sosiaaliturvatunnus tarkistetaan lähettämäsi osoitteen perusteella ja niiden tulee täsmätä, jotta voit tilata laskulla.

Sen sijaan tarjolla olevat maksutavat ovat luottokorttimaksu tai suoramaksu. Jos haluat lisätietoja laskun ostamisen epäämisestä, voit ottaa yhteyttä Klarnaan numeroon 09 – 425 99 771 tai https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Miksi korttimaksuni ei mene läpi?

Tämä voi johtua siitä, että pankkikorttisi on estetty verkkokauppaa varten. Ota yhteyttä pankkiisi, purkaaksesi eston. Tarvitset luottokorttisi tiedot ja pankkitunnukset maksaessasi korttimaksulla.

En ole saanut laskuani?

Olet voinut kirjoittaa väärän sähköpostiosoitteen tai lasku on saattanut mennä sähköpostisi roskapostilaatikkoon.

Löydät laskun etsimällä sitä Klarna-sivustolta : https://my.klarna.com tai Klarna-sovelluksesta.

Jos et löydä laskua, ohjaamme sinut Klarnan asiakaspalveluun numeroon 09 – 425 99 771 tai https://www.klarna.com/fi/

Missä ostokseni kuitti on?

Saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostitse, joka toimii sekä kuittina että takuutodistuksena.

Jos olet kadonnut tilausvahvistuksen tai et ole saanut sitä sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@kidsdreamstore.se.  

Mitä Checkout tarkoittaa? / Miksi tietoni nousevat automaattisesti ostaessaan?

Klarna Checkout on maksuratkaisu, joka helpottaa ostosten tekemistä verkkokaupassa. Kun teet oston ensimmäistä kertaa Klarnan kautta, kirjoitat sähköpostiosoitteesi, postinumerosi ja sitten sosiaaliturvatunnuksesi.

Kun seuraavan teet ostoksia verkkokaupassamme, niin Klarna-maksun yhteydessä aiemmin antamasi tiedot tulevat automaattisesti näkyviin. Tietoja ei tallenneta KidsDreamStoren järjestelmään, vaan ne on tallennettu omalle tietokoneellesi tai mobiililaitteellesi.

Voit poistaa tietokoneesi tai mobiililaitteesi tiedot tyhjentämällä välimuistin.

Mikäli sinulla on lisäkysymyksiä, vastaamme mielellämme asiakaspalvelumme osoitteessa palata tietysti info@kidsdreamstore.se.

Toimitus

Millainen toimitusaika tuotteilla on?

Kaikki tilatut tuotteet toimitetaan varastoltamme, joka tarkoittaa nopeaa toimitusaikaa sinulle asiakkaanamme. Lähetysten toimitusaika on 3-5 päivää tilauksesta. (ei vapaapäiviä)

Teemme aina parhaamme toimittaaksemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti.

Mikäli tilaamasi tuotetta ei saldovirheen vuoksi voida toimittaa, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse, niin pian kuin mahdollista.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Ennen klo 15.00 tehdyt tilaukset laitetaan kuljetukseen asiakkaalle saman päivän aikana.

Toimitus kestää tämän jälkeen 2-4 työpäivää.

Mitä eri toimitustavat tarkoittavat?

Postipaketti: Tilattujen tavaroiden toimitus tapahtuu Postin välityksellä. Toimitus saapuu lähimpään Postin noutopisteeseesi, sinulle lähetetään tekstiviesti, jossa on tiedot siitä, mistä voit noutaa pakettisi.

Postin kotiinkuljetus: Seuraa lähetyksen saapumista OmaPosti-sovelluksella. Arvioitu toimituspäivä näkyy sovelluksessa. Valitse sinulle mieluisin toimituspäivä ja aikaväli, jona lähetys tuodaan, toimitukset myös lauantaisin.

En ole saanut ilmoitusta lähetyksen noudosta

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat meiltä lähetystunnuksen noutoa varten.  

Muistathan aina ottaa henkilökortin mukaasi lähetystä noutaessasi. 

Tuotteen palauttaminen ja takuu

Kuinka teen palautuksen?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus tuotteille ja vuoden avoin kauppa lähetyksen vastaanottamispäivästä lukien. Tuotteen tulee palautettaessa olla käyttämätön ja myyntikuntoinen.

KidsDreamStore.fi ei vastaa kuljetusvaurioista, jotka johtuvat palautuksen huonosta pakkaamisesta.

Jos palautuksesi katoaa matkalla takaisin meille, emme korvaa kadonnutta lähetystä. Ota kuitti lähetyksestä, kun jätät sen palautettavaksi noutopisteessä.

Palautusohjeet:

Ilmoita meille aina asiakaspalveluun tai yhteyslomakkeella, kun haluat palauttaa tuotteen.

Tuote on palautettava hyvin pakattuna, myyntikuntoisena ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

Katso alla oleva KidsDreamStore.se-kaupan osoite. lue lisää täältä

Jos haluat meidän lähettävän sinulle palautuslomakkeen, voimme tehdä sen s-postilla tai postitse. Ota yhteys asiakaspalveluun palautuksen kustannuksista.

Jos olet jo maksanut lähetyksesi, teemme hyvityksen palautuksesta Klarnan kautta.

Palautusosoite:

KidsDreamsStore

Blidögatan 38

211 24 Malmö

Sverige

Mitä teen, jos olen saanut väärän tai virheellisen tuotteen?

Jos lähetimme sinulle vahingossa väärän tuotteen tai jos tuotteessa on virhe, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@kidsdreamstore.se, ja ota mieluiten kuva reklamaatiosta.

Kuinka voin vaihtaa tuotteen?

Tietenkin haluamme, että olet tyytyväinen tuotteeseesi ja että sinulla on mahdollisuus avata pakkaus ja tarkastella tuotetta. Jos tuote ei ole sellainen kuin odotit, sinulla on 365 päivän vaihto-oikeus tuotteelle, kun teet ostoksia kanssamme.

Haluatko muuttaa tuotteen kokoa tai väriä?

Tarjoamme edulliset palautuskulut. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautusohjeet ja tiedon palautuskustannuksesta. Vaihto on voimassa 14 päivää paketin vastaanottamisen jälkeen. Vaihdon yhteydessä tavarat on lähetettävä alkuperäisessä kunnossa.

Tuotteen on oltava käyttämätön ja siinä on oltava alkuperäispakkaus ja etiketit ja laput tulee olla kiinni vaatteissa.

Ostamani tuote on nyt alennuksessa. Voinko saada hyvityksen alennushinnan ja maksamani hinnan erosta?

Valitettavasti meillä ei ole mahdollista palauttaa alennushinnan ja maksamasi hinnan erotusta, jos tuotteen hintaa on ostoksesi jälkeen alennettu.

Pakkaukseni on kuljetusvaurioitunut, miten toimin?

Vastaanotettaessa tuotetta on tärkeää huomioida ulkopakkauksen vaurioituminen. Pidä ulkopakkaus ja osoitelappu tallessa sen aikaa, kun käsittelemme kuljetusvaurion.  Ilmoita kuljetusvaurioista meille heti, viimeistään aina 1-2 päivän kuluessa pakkauksen noutamisesta, koska tällöin voimme reklamoida kuljetusvaurion kuljetusyhtiölle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selaa luokkia

 

Svenska Suomi Norsk Dansk