Tuote on lisätty ostoskoriin
Svenska Suomi Norsk Dansk

1. Yleistä

2. Sopimus ja tilaaminen

3. Hinnat ja tilaukset

4. Kampanjat ja tarjoukset

5. Toimitus ja kuljetus

6. Peruuttamisoikeus

7. Takuu ja reklamaatiot

9. Force Majeur/Ylivoimainen este 

10. Ehtojen muutokset

11. Sovellettava laki ja riitatilanteet  

 


 

1. Yleistä

Voidakseen tilata verkkokaupasta asiakkaan on oltava vähintään 18-vuotias. KidsDreamStore ei hyväksy luotolla ostoja alle 18-vuotiailta.

KidsDreamStore pidättää oikeuden yksittäistapauksissa kieltäytyä tai muuttaa asiakkaan tilausta (esimerkiksi jos asiakas on antanut virheellisiä henkilötietoja ja / tai hänellä on maksukehotuksia).

KidsDreamStore pidättää oikeuden keskeyttää kauppa sekä verkkosivustolla olevat mahdolliset kuva- ja kirjoitusvirheet, kuten virheet tuotekuvauksessa tai teknisissä tiedoissa, virheelliset hinnat ja hintojen oikaisut (kuten hintamuutokset toimittajan valuuttamuunnoksista) tai virheelliset tiedot varastosaldoissa. KidsDreamStore pidättää oikeuden korjata tällaiset virheet ja muuttaa tai päivittää tietoja milloin tahansa. Jos asiakkaan tilaamalle tuotteelle ilmoitetaan väärä hinta, KidsDreamStore ilmoittaa tietysti tästä asiakkaalle ja odottaa asiakkaan hyväksyntää korjatulle hinnalle, ennen kuin KidsDreamStore jatkaa tilauksen käsittelyä. Kaikki verkkosivuston kuvatiedot ovat vain havainnollistamistarkoituksessa. Tällaisissa kuvissa ei voida taata, että ne heijastavat asiakkaan vastaanottamien esineiden määrää tai kohteen tarkkoja ulkonäköominaisuuksia tai alkuperää.

Sivusto ja kaikki sen sisältö ovat KidsDreamStoren tai sen lisenssinantajien omistuksessa.

Tiedot on suojattu muun muassa immateriaalioikeuksilla ja markkinalainsäädännöllä.

Tämä tarkoittaa, että tavaramerkkejä, yritysnimiä, tuotenimiä, kuvia ja graafisen suunnittelun ulkoasuja sekä tietoja tuotepalveluista ja muuta sisältöä ei saa kopioida tai käyttää ilman KidsDreamStore-yhtiön kirjallista lupaa.

2. Sopimus ja tilaaminen

Ostosopimus tehdään vasta, kun KidsDreamStore on vahvistanut asiakkaan tilauksen ja asiakas on saanut tilausvahvistuksen KidsDreamStorelta sähköpostitse. KidsDreamStore kannustaa asiakasta tallentamaan tämän tilausvahvistuksen mahdollista tulevaa yhteydenottoa KidsDreamStore-asiakaspalvelun kanssa.

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, kunnes KidsDreamStore vahvistaa sen. Jos tilaus peruutetaan, KidsDreamStore hyvittää kaikki asiakkaan tai sen maksu- tai luottokorttiyhtiön tilauksesta tekemät maksut.

Jos haluat tehdä ostoksia verkkosivuston kautta, sinun on hyväksyttävä ehdot. Hyväksymällä ehdot asiakas sitoutuu noudattamaan ehtoja kokonaisuudessaan ja hyväksyy, että hän on lukenut tiedot henkilötiedoista ja hyväksynyt henkilötietojen ja evästeiden käytön KidsDreamStore-tietosuojakäytännön mukaisesti.

Henkilötiedot

Kun asiakas tekee tilauksen, häntä pyydetään antamaan tiettyjä henkilökohtaisia ​​tietoja. Asiakas vahvistaa itse, että asiakkaan täyttämät tiedot ovat oikeita ja täydellisiä ja on itse vastuussa virheellisistä tiedoista.

Tietoja KidsDreamStoren henkilötietojen käsittelystä löytyy KidsDreamStoren tietosuojakäytännöstä.

3. Hinnat ja tilaukset

Tilaamalla verkkosivuston kautta sovelletaan verkkosivustolla ilmoitettuja hintoja. Hinnat on ilmoitettu euroina ja sisältävät arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä maksu- ja toimituskuluja, jotka on lueteltu erikseen.

Asiakas voi maksaa verkkosivustolla määritetyllä tavalla. KidsDreamStorella on oikeus laskuttaa asiakasta jo tilauksen yhteydessä, ellei asiakas ole valinnut laskua maksutapana tai muuta vastaavaa maksutapaa, jonka KidsDreamStore hyväksyy.

Laskulla maksamisen tai osamaksamisen tapauksessa KidsDreamStore tai sen tytäryhtiöt voivat tarkistuttaa asiakkaan luottotiedot. Tällöin saat tiedon tästä.

KidsDreamStore yhdessä Klarnan kanssa pidättää oikeuden olla tarjoamatta aina kaikkia maksutapoja tai vaihtaa maksutapoja, jos ne ei jostain syystä toimi asiakkaan ostoksen kanssa.

Huomaa, että kaikki maksuvaihtoehtoja koskevat rajoitukset on lueteltu verkkosivustolla.

Klarna Checkout

Tunnistamisen ja riskien arvioinnin jälkeen Klarna Checkout näyttää sinulle tarjottavat maksutavat. Klarna tai joku Klarnan yhteistyökumppaneista hoitaa maksutapahtuman, kun taas tuotteen tai palvelun varsinainen osto tapahtuu suoraan kaupasta. Tuote- tai palvelukohtaiset kysymykset on siis osoitettava kauppaan. Nykyiset Klarna Checkout -palvelun kautta tarjottavat maksutavat ovat lasku, tililuotto, korttimaksu tai suora maksu verkkopankin kautta. Lasku on oletusmaksuvaihtoehtona.

Klarnan lasku

Kun maksat Klarna-laskulla, teet ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei tarvitse koskaan antaa korttitietojasi ja maksat aina vasta, kun olet saanut tavarat.

  • Saat tuotteet aina kotiisi ennen kuin maksat
  • Maksuaika - aina 14 päivää
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietoja
  • Aina 14 päivän peruuttamisoikeus etämyyntiä ja kotimyyntiä koskevan lain mukaan*
  • Lataa laskusi osoitteesta klarna.fi
  • Osamaksun mahdollisuus

4. Kampanjat ja tarjoukset

KidsDreamStore voi aika ajoin tarjota sivustolla kampanjoita, joissa voi olla parempia ehtoja kuin näissä ehdoissa määritelty, esim. maksuista tai laajennetusta peruutusoikeudesta.

Nämä paremmat ehdot ovat voimassa niin kauan kuin kampanja on aktiivinen, ja sidoksissa tiettyihin tuotteisiin, jotka KidsDreamStore on määritellyt kampanjan yhteydessä.

KidsDreamStore pidättää oikeuden peruuttaa tällaiset kampanjat milloin tahansa. Kun kampanja lopetetaan tai peruutetaan, näitä ehtoja sovelletaan ilman muutoksia.

Tarjoukset tietyille verkkosivuston tuotteille ovat voimassa rajoitetun ajan ja niin kauan kuin varastoa riittää.

Lahjakortti

  • KidsDreamStore.se e-lahjakorttia voi käyttää vain tavaroiden ostamiseen verkosta.
  • Lahjakorttikoodi lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen 24 tunnin sisällä.
  • Lahjakortteja ja e-lahjakortteja ei voi vaihtaa rahaksi, hyvittää tai käyttää toisen lahjakortin ostamiseen.
  • Jos ostoksesi on pienempi kuin Lahjakortissa tai e-Lahjakortissa käytettävissä oleva summa, Lahjakortilla jäljellä olevaa erotusta ei hyvitetä käteisellä, mutta lahjakortilla jäljellä olevat summat voidaan käyttää tuleviin ostoihin.
  • Jos ostoksesi ylittää lahjakortin saldon, sinun on maksettava erotus.
  • Jos käytät lahjakorttia ostoksen osittaisena maksuna ja palautat sen jälkeen Tuotteen, lahjakortti hyvitetään ensin ja loppusumma hyvitetään toiselle alun perin käytetylle maksutavalle.
  • Lahjakorttisi päivitetään jokaisen tapahtuman jälkeen, jossa Lahjakorttia on käytetty.
  • Kampanjakoodeja tai alennuksia ei voi käyttää lahjakorttien ostamiseen.
  • Kampanjakoodeja ja alennuksia ei voi käyttää lahjakorttien kanssa tuotteiden ostamiseen.
  • KÄSI LAHJAKORTIT TAI E-LAHJAKORTIT RAHANA. Kadonneita, VARASTETTUJA TAI vaurioituneita kortteja EI VOI KORTTAA JA MENETÄT NIILLE TALLETETUT RAHAT.

3. Milloin lahjakortit vanhenevat?

  • Lahjakortit ja e-lahjakortit vanhenevat 1 vuoden kuluttua niiden ostosta.

5. Toimitus ja kuljetus

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan yleensä verkkosivustolla määritetyn työpäivän kuluessa. Ellei erikseen ole sovittu (esim. sellaisten tuotteiden varaamisen yhteydessä, joita ei ole varastossa), toimitus tapahtuu 30 työpäivän kuluessa siitä, kun KidsDreamStore on vahvistanut tilauksen kirjallisesti tilausvahvistuksella. Jos toimitus viivästyy, KidsDreamStore ilmoittaa tästä ja jatkaa tilauksen seurantaa. Ellei toisin ole erikseen sovittu ja toimitus kestää yli 30 työpäivää, ja tämä ei riipu sinusta asiakkaana, sinulla on oikeus peruuttaa ostos.

Paketti

Tilattujen tavaroiden toimitus tapahtuu Postin välityksellä. Toimitus noutopisteeseen (5,90 euroa). Toimitus saapuu lähimpään Postin noutopisteeseesi, sinulle lähetetään tekstiviesti, jossa on tiedot siitä, mistä voit noutaa pakettisi.

Paketit on lunastettava, asiakkaan on tehtävä se viestissä määritetyn ajan kuluessa. Paketit tulee yleensä noutaa henkilökohtaisesti voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella.

Jos asiakas ei nouda pakettia neljäntoista (14) päivän kuluessa, se palautetaan KidsDreamStoreen. Jos näin tapahtuu, KidsDreamStorella on oikeus veloittaa asiakkaalta alkaen

25 euron maksu kustannuksista, jotka voidaan katsoa KidsDreamStore-järjestelmän hallinnoinnista, toimituksesta, palautuspostista ja käsittelystä. Noutamattomiin tilauksiin ei sovelleta peruuttamisoikeutta.

Kotiinkuljetus

Kotiinkuljetus Postilla (12,90 €).

Seuraa lähetyksen saapumista OmaPosti-sovelluksella. Arvioitu toimituspäivä näkyy sovelluksessa. Valitse sinulle mieluisin toimituspäivä ja aikaväli, jona lähetys tuodaan, toimitukset myös lauantaisin. Lue lisää Postin kotiinkuljetuksesta osoitteesta: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/lahetyksen-seuranta-ja-hakeminen/kotiinkuljetus

Kuljetusvauriot

Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana, me olemme vastuussa. Palauttaessasi itse meille, sinä asiakkaana olet vastuussa tavaroista.

Jos tuote on vaurioitunut tai jos tilauksesta puuttuu tuotteita toimituksen yhteydessä, siitä on ilmoitettava välittömästi (enintään 7 päivän kuluessa) KidsDreamStoren asiakaspalveluun, jotta voimme valittaa kuljetusyhtiölle vahingoista 1-3 päivän kuluessa . Tämä koskee sekä näkyviä että piilotettuja vaurioita, ja siksi on tärkeää, että purat pakkauksen ja tarkistat tuotteen virheettömyyden mahdollisimman pian vastaanottamisen jälkeen. Muista aina säästää pakkaus, jotta valitus voidaan käsitellä oikein.

 

6. Peruuttamisoikeus

Kun ostat tavaroita verkkosivustolta, sovelletaan 14 päivän peruuttamisoikeutta aina voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti.

Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostoksensa ilmoittamalla siitä KidsDreamStorelle 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas tai asiakkaan edustaja on vastaanottanut tilatun tuotteen (peruutusaika).

Peruuttamisoikeutta ei sovelleta seuraaviin tavaroihin:

  • Tavarat, jotka on valmistettu asiakkaan ohjeiden mukaisesti tai joille on muuten annettu selkeä henkilökohtainen mukautus.
  • Tuotteet, joiden sinetti on rikki ja joita ei voida palauttaa terveydellisistä tai hygieniasyistä (esimerkiksi alusvaatteet, uimapuvut, kosmetiikka);
  • Jos tuote on sinetöity, asiakas ei saa rikkoa sinettiä, jos hän haluaa käyttää peruuttamisoikeuttaan. Peruutusoikeus siis lakkaa, kun asiakas rikkoo sinetin. Sinetti viittaa myös tekniseen sinetöintiin (esimerkiksi sarjanumero).

Jos asiakas haluaa peruuttaa ostoksen, asiakkaan on lähetettävä selkeä ja yksiselitteinen viesti KidsDreamStorelle 14 päivän kuluessa, kuten täällä on mainittu. Asiakkaan on annettava nimi, osoite ja muut merkitykselliset tiedot, esim. tilausnumero, laskun numero ja kyseessä olevan tuotteen nimi.

Jos asiakas ei halua käyttää yllä olevaa vaihtoehtoa, asiakas voi käyttää Suomen kuluttajaviraston laatimaa peruutusoikeutta vakiolomakkeella (katso https://www.kkv.fi/). 

Peruutusoikeutta käyttäessään asiakas maksaa palautuslähetyksen ja on vastuussa tavaroiden kunnosta sen jälkeen, kun asiakas on vastaanottanut tavarat sekä palautuksen aikana.

Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa peruutusoikeuden käyttämistä koskevan ilmoituksen lähettämisestä KidsDreamStore-kaupalle.

Tuote on lähetettävä hyvin pakattuna, hyvässä kunnossa ja alkuperäispakkauksessa.

Palautukset on tehtävä KidsDreamStoreen yhteydenottolomakkeen kautta annettujen menetelmien ja ohjeiden mukaisesti. 

Kun asiakas katuu ostoaan, KidsDreamStore maksaa takaisin tuotteen/tuotteiden maksaman summan. Tämä ei koske toimituskuluja eikä mahdollisia ylimääräisiä toimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että asiakas on valinnut toisen toimitustavan.

Palautettavasta summasta KidsDreamStore-yhtiöllä on oikeus vähentää tuotteen poistoa vastaava määrä tuotteen alkuperäiseen arvoon nähden, jos asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän, kuin sen ominaisuuksien tai piirteiden määrittämiseksi.

KidsDreamStore palauttaa summan mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa päivästä, jolloin KidsDreamStore sai asiakkaan ilmoituksen peruutusoikeuden käyttämisestä.

KidsDreamStore voi kuitenkin odottaa hyvityksen antamista, kunnes KidsDreamStore on vastaanottanut tuotteen tai asiakas on osoittanut, että tuote on lähetetty takaisin, esim. lähetyskuitin avulla.

Palautus suoritetaan asiakkaalle asiakkaan valitseman maksutavan kautta edellyttäen, että mistään muusta ei ole sovittu tai hyvitykselle on esteitä.

Vaihto-oikeus:

Vaihtoa tarjotaan 7 päivän ajan paketin vastaanottamisen jälkeen. Voit joko palauttaa tuotteen omakustannushintaan tai ottaa meihin yhteyttä osoitteessa info@kidsdreamstore.se, niin lähetämme sinulle lähetystarran hinnalla, jos näin haluat. Muussa tapauksessa palauta vaihdettava tuote, niin saat rahat takaisin, kun teet uuden tilauksen ottaessasi meihin yhteyttä. Vaihdettaessa tuote on lähetettävä alkuperäisessä kunnossa. Tuotteen on oltava käyttämätön ja siinä on oltava alkuperäinen pakkaus, ja tuotteessa on oltava kiinni etiketit/tarrat.   

 

 

365 päivän avoin kauppa - avaamattomalla pakkauksella

KidsDreamStore-asiakkaana saat 365 päivän avoimen kaupan tuotteille, joiden pakkauksia et ole rikkonut. Pakkaus ei saa olla vahingoittunut tai vahingoittunut millään tavalla - Jos tuotteella ei ole erityispakkausta ja se lähetetään irtotavarana pakkauksessa, kaikkien merkkien, tarrojen, etikettien jne. on oltava tuotteessa kiinni. Tuote on palautettava täysin uudenveroisessa tilassa eikä sitä saa käyttää.

7. Takuu ja reklamaatiot

Joillekin KidsDreamStore-tuotteille voi olla takuu. Tietoja takuuajoista ja kunkin tuotteen erityisistä takuuehdoista on saatavana verkkosivustolla sekä näissä ehdoissa.

Tavaroiden takuu kattaa vain alkuperäiset valmistusvirheet eikä siten vikoja, jotka tapahtuvat tuotteen käytön tai ulkoasun muuttamisen aikana tai sen jälkeen, kuten tuotteen uudelleenrakentaminen, päivittäminen tai muu vastaava. Asiakkaan tilausvahvistus on voimassa takuun todisteena.

Reklamaatio-oikeus kattaa tavarat, jotka ovat viallisia nykyisen kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Asiakkaiden, jotka haluavat valittaa virheestä tilatussa tuotteessa, on otettava yhteyttä KidsDreamStoreen mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen verkkosivustolla ilmoitettujen yhteystietojen kautta.

Reklamaatiot katsotaan aina toimitetuiksi ajoissa, kun ne on tehty kahden kuukauden kuluessa siitä, kun asiakas on havainnut virheen. Asiakkaalla on 2 vuoden oikeus tehdä reklamaatio verkkosivustolta ostetuista tavaroista.

Palautusohjeet

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla ja ilmoita palautuksesi.
  2. Voit halutessasi saada meiltä ennalta maksetun palautustarran palauttaaksesi pakettisi. Sinulta veloitetaan paluulähetyksestä, jos reklamaatiotasi ei hyväksytä.
  3. Pakkaa tavarat kunnolla, voit vapaasti käyttää alkuperäisiä tuotepakkauksia ja suojaavia kuljetusvälineitä, jotka vastaavat sinulle lähetettyjä tuotteita.
  4. Palauta paketti!

Kun reklamoitu tuote palautetaan ja valitus hyväksytään, KidsDreamStore tekee korvauksen asiakkaalle sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti.

KidsDreamStore pyrkii siihen, että tämä tapahtuu 30 päivän kuluessa siitä, kun KidsDreamStore on vastaanottanut reklamaation, mutta se voi kestää kauemmin tuotteen luonteesta riippuen.

KidsDreamStore pidättää oikeuden hylätä reklamaatio, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti.

Valitusten sattuessa KidsDreamStore noudattaa General Complaints Boardin ohjeita. Lisätietoja on osoitteessa https://www.kkv.fi/.

9. Force Majeure/Ylivoimainen este

KidsDreamStore ei ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat olosuhteista, joita KidsDreamStore ei pysty hallitsemaan, kuten yleinen työriita, sota, tulipalo, salamanisku, terrori-isku, muutos lainsäädäntöasetuksissa, tekniset ongelmat, sähkö/tietoliikenne/datayhteyksien virheet tai virheet muussa viestinnässä sekä virheet tai viivästykset alihankkijoiden palveluissa tässä määriteltyjen olosuhteiden johdosta. Nämä olosuhteet muodostavat vapautuksen perusteet, joihin sisältyy vapautus vahingoista ja muista seuraamuksista. Jos tällainen tilanne ilmenee, KidsDreamStore ilmoittaa asiakkaalle tilanteen alkamisesta ja päättymisestä. Jos olosuhteet kestävät yli kaksi kuukautta, sekä asiakkaalla että KidsDreamStorella on oikeus peruuttaa osto välittömästi.

10. Ehtojen muutokset

KidsDreamStore pidättää oikeuden tehdä muutoksia näihin ehtoihin milloin tahansa. Kaikki näiden ehtojen muutokset julkaistaan ​​verkkosivustolla.

Muutokset tulevat voimaan kun asiakas hyväksyy ehdot (uuden ostoksen yhteydessä tai kun vierailet verkkosivustolla) tai 30 päivän kuluttua siitä, kun KidsDreamStore on ilmoittanut asiakkaalle muutoksista.

KidsDreamStore suosittelee kuitenkin, että asiakas vierailee verkkosivustolla säännöllisesti, jotta hänelle ilmoitetaan mahdollisista ehtojen muutoksista

11. Sovellettava laki ja riitatilanteet

Erimielisyydet tulisi ratkaista ensisijaisesti KidsDreamStore-asiakaspalvelun kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen.

Jos riitaa ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä KidsDreamStoren asiakaspalvelun kanssa, asiakkaamme voivat kääntyä kuluttajariitalautakunnan puoleen https://www.kuluttajariita.fi/fi/. Voit tehdä valitukset myös suoraan verkossa Euroopan komission riitojenratkaisufoorumin kautta, joka löytyy seuraavasta linkistä: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Jos lähetät valituksen tämän alustan kautta, tapauksesi lähetetään automaattisesti asianomaiselle kansalliselle vastuulliselle riitojenratkaisuelimelle. Tämä riidanratkaisuelin ottaa sitten yhteyttä meihin ja yrittää ratkaista riidan puuttumatta tuomioistuimeen. Riitatapauksessa KidsDreamStore noudattaa kuluttajariitalautakunnan tai vastaavan riitojenratkaisuelimen päätöstä. 

 

 

 

Selaa luokkia

 

Svenska Suomi Norsk Dansk